Τι έχει αλλάξει στην Ογκολογία τα τελευταία χρόνια;
Νέα
Τι έχει αλλάξει στην Ογκολογία τα τελευταία χρόνια;
"Τα τελευταία χρόνια, μπορούμε και θεραπεύουμε τους ασθενείς πολύ στοχευμένα και πολύ εξατομικευμένα, ελαχιστοποιώντας τις ανεπιθύμητες ενέργειες και προφέροντας πολύ καλά αποτελέσματα και πολύ καλή ποιότητα ζωής", σημείωσε στην εκπομπή "Καλό μεσημέρι" του Kρήτη TV, η Παθολόγος- Ογκολόγος, Διευθύντρια της Δ Ογκολογικής Κλινικής του Ομίλου ΥΓΕΙΑ και Διευθύνουσα Σύμβουλος του Care and Cure Oncology Center, Δρ Φλώρα Σταυρίδη.